رکورد جدید آقای معمولی در لیورپول پس از برد در اولدترافورد

رکورد جدید آقای معمولی در لیورپول پس از برد در اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی ليورپولی ها بعد از کسب نتیجه برد دیشب و تحقیر شیاطین سرخ منچستری، حالا به یک رکورد جدید در لیگ فوتبال جزیره دست یافته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس، 

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در انگلستان روزهای بسیار خوبی را پشت سر می گذارد. سرمربی سابق بروسیا دورتموند در سال‌ های حضورش در این تیم آلمانی، عناوین و نمایش‌ های بسیار خوبی ثبت کرده و یکی از بهترین تیم‌ های تاریخ باشگاه زنبورها را ساخته است.

به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس، سرمربی آلمانی لیورپول در جریان پیروزی پنج بر صفر دیشب تیمش برابر منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر، به رکورد کسب دویست پیروزی در قامت سرمربی رسید. یورگن کلوپ حالا در سیصد و سی و یکمین مسابقه ای که تیمش را رهبری کرده، به دویست پیروزی رسیده و رکورد بسیار جالبی خلق کرده است؛ هیچ کدام از سرمربیان سابق لیورپول نتوانسته اند به این سرعت به رکورد دویست پیروزی دست یابند.

قرارداد سرمربی آلمانی و پنجاه و چهار ساله با لیورپولی ها تا سال ۲۰۲۴ اعتبار خواهد داشت. یورگن کلوپ در باشگاه های ماینتس و بروسیا دورتموند آلمان نیز رکوردهای مختلفی ثبت کرده بود و یکی از محبوب ترین‌ اشخاص این باشگاه ها به حساب می‌ آمد.

9404