واکنش جالب ماتئوس به غیبت‌های اخیر ناگلزمان: به سرمربی نیاز ندارند!

واکنش جالب ماتئوس به غیبت‌های اخیر ناگلزمان: به سرمربی نیاز ندارند!

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره ژرمن ها و باواریایی ها و کارشناس فعلی برنامه های ورزشی در تلویزیون آلمان، هماهنگی و رشد تیمی بایرن مونیخ را بسیار بالا می‌ داند و از این بابت به تحسین سرمربی جوان مونیخی ها پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه بیلد چاپ کشور آلمان، یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان سابق لایپزیش و کنونی بایرن مونیخ در دو دیدار اخیر باواریایی ها به خاطر ابتلا به بیماری کرونا غایب بوده و دینو تاپ مولر، عضو کادر فنی مونیخی ها و دستیار ناگلزمان، وظیفه هدایت تیم را به عهده داشته است. نشریه بیلد به نقل از اسکای، نظر لوتار ماتئوس، اسطوره و پیشکسوت مانشافت و بایرنی ها که این روزها به عنوان کارشناس در شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس نیز فعالیت دارد، درباره سرمربی بایرن مونیخ را بیان و منتشر می‌ کند. لوتار ماتئوس به مسأله کرونا و غیبت سرمربی مونیخی ها در مسابقات اخیر این تیم، این طور واکنش نشان می‌ دهد:

"بازیکنان بایرن مونیخ با یکدیگر هماهنگ شده‌ اند و رشد زیادی داشته‌ اند. کیفیت فردی بالایی در این تیم وجود دارد. با این بازیکنان، لزوما به سرمربی نیاز ندارید؛ زیرا تیم همکاری خوبی با هم نشان می‌ دهند. بایرن مونیخ در حال حاضر در اکثر بازی‌ ها به سرمربی نیاز ندارد! البته اگر شرایط به مشکل بخورد، حضور سرمربی بسیار مهم خواهد بود و این بدیهی است."

9404