سجادی: ما همه یک درخت هستیم که مدال‌ها میوه آن هستند/ صلاح نیست ارقام مجموعه‌های خصوصی ورزش را بگویم

سجادی: ما همه یک درخت هستیم که مدال‌ها میوه آن هستند/ صلاح نیست ارقام مجموعه‌های خصوصی ورزش را بگویم

پایگاه خبری فوتبالی- وزیر ورزش و جوانان مجموعه این وزارتخانه و فدراسیون‌ها را به میوه‌هایی تشبیه کرد که میوه آن، مدال‌های مدال‌آوران کشورمان هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حمید سجادی در مراسم تجلیل شهرداری تهران از مدال‌آوران کشتی ایران در مسابقات جهانی نروژ اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در جمع صمیمی عزیزان هستم. خاطرات زیادی از شهر ری که محل برگزاری این مراسم است، دارم. هر چقدر که در چنین مراسم‌هایی حضور داشته باشیم، باز هم کم است. قهرمانی شاید یک بار باشد، اما مراقبت از قهرمانان کار ماست. ما همه یک درخت هستیم که ثمره و میوه‌اش مدال‌ها هستند.
«من باغبان این درخت هستم و باید از آن مراقبت کنم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: خیلی‌ها به تنه این درخت ضربه زدند، با آن عکس گرفتند و رفتند. می‌دانید چرا رئیس جمهور روز گذشته (یکشنبه) در کنار رؤسای فدراسیون‌ها حاضر شد؟ من به او گفتم که دوست دارم با آنها چهره به چهره دیدار کند. من یک سال دیگر از همین رؤسای فدراسیون‌ها مدال می‌خواهم. رئیس جمهور نیز ترتیب این دیدار از نزدیک را داد و پیش آنها نشست.

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره ورزش شهرداری باید بگویم که به خیلی از نقاط دنیا رفتم و عنوان شد شهرداران، افتتاح‌کننده مسابقات مختلف هستند. ما قصد داریم شهرداران شهرهای مختلف پای کار مسابقات بیایند.

سجادی با ذکر خاطره‌ای از سیامند رحمان عنوان کرد: زمانی که رحمان در سال 2010 مدال بازی‌های پاراآسیایی را گرفت، قرار شد شهردار گوانگژو مدال را بدهد. این نشان‌دهنده جایگاه شهرداران در دنیاست.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهد ورزشگاه آزادی در این دوره به پارک ورزش تبدیل شود، خاطرنشان کرد: باید به وضعیت دو تیم پرسپولیس و استقلال نیز اشاره کنم. زاکانی (شهردار تهران) چندین بار به من گفته که حاضر به کمک به این دو تیم است و به زودی در این باره صحبت خواهیم کرد. اعداد و ارقامی از مجموعه‌های خصوصی ورزش می‌دانم که صلاح نیست بگویم. من همکاران خود را در این زمینه مواخذه کرده‌ام که چرا مجموعه دولتی را به بخش خصوصی اجاره داده‌اند تا مکان افرادی خاص شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان عنوان کرد: باید برای موفقیت این عزیزان در بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس تلاش کنیم.

6641