ادعای عجیب: وینیسیوس به شدت بارسایی بود و پس از برد بارسلونا گریه کرد!

ادعای عجیب: وینیسیوس به شدت بارسایی بود و پس از برد بارسلونا گریه کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - اندره کوری استعدادیاب سابق بارسلونا در قاره آمریکا در گفتگو با رادیو کاتالونیا ادعای عجیبی را در مورد وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، کوری مدعی است که بارسلونا در آستانه نهایی کردن انتقال وینیسیوس با مبلغ 13 تا 14 میلیون یورو بوده است اما وکلای این بازیکن به او خیانت می کنند و با رئال مادرید به توافق می رسند. وی مدعی شد:" وینیسیوس به شدت، به شدت، به شدت بارسایی بود. وقتی که بارسا در مقابل پی اس جی کامبک زد و با نتیجه شش بر یک پیروز شد، گریه می کرد. همیشه در بازی فیفا، بارسلونا را انتخاب می کرد. می گفت که نیمار بهترین بازیکن دنیاست چرا که در بارسا حضور دارد. اگر وینیسیوس مقابل من باشد هم این حرفها را می زنم و مطمئنم که آن را تکذیب نمی کند چون آدم خوبی است."

وی در مورد دیگر پدیده برزیلی رئال مادرید یعنی رودریگو گوئس هم صحبت کرد:"پدر رودریگو با ما برخورد خوبی داشت. اسکار گرائو و پپ سگورا نمایندگان بارسلونا به برزیل سفر کردند و در دفتر مدیر سانتوس جلسه ای گذاشتیم اما انتقال نهایی نشد. بارسا تمیالی به جذب وی نداشت. در آن زمان رئال به سراغ رودریگو رفت. مطمئن هستم که رئال مادرید، وینیسیوس را بدون دیدن حتی یک بازی از او خرید. فلورنتینو وقتی فهمید که بارسا به سراغش رفته او را خرید چرا که نمی خواست اتفاق نیمار تکرار شود. اما باید یک چیز را تعریف کنم. وقتی که دیدند بارسا به سراغ رودریگو رفته، ترسیدند چرا که فکر می کردند که او می تواند بهتر از وینیسیوس باشد. به همین دلیل رودریگو را هم خریدند."

4125