رقابت شیاطین‌سرخ با نیوکاسل برای جذب مدافع فرانسوی روباه‌ها

رقابت شیاطین‌سرخ با نیوکاسل برای جذب مدافع فرانسوی روباه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارشات منتشر شده، شیاطین سرخ برای به خدمت گرفتن مدافع لستر سیتی باید با نیوکاسل یونایتد رقابت کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه SportsMole، وسلی فوفانا با بیست سال سن به دلیل شکستگی وحشتناک پایش در پیش فصل، هنوز بازی ای در فصل 2021/2022 انجام نداده است، اما فصل پیش زیر نظر برندان راجرز، توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

طبق این گزارش، با وجود ورود رافائل واران به اولدترافورد در تابستان اخیر، وسلی فوفانا پس از عملکرد فوق العاده اش با روباه ها، به شکلی جدی به باشگاه منچستر یونایتد نزدیک و لینک شد.

با این اوصاف، ادعا می شود نیوکاسل یونایتد با نمایندگان این مدافع تماس گرفته است و آن ها به پشتوانه مالکان جدید عربستانی خود، بودجه یکصد و هشتاد و شش میلیون پوندی برای پنجره زمستانی در اختیار دارند.

در این گزارش آورده شده که وسلی فوفانا، اولویت اصلی شیاطین سرخ است و در صورت مشاهده اقدامی از باشگاه نیوکاسل یونایتد، ممکن است در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در ژانویه پیش رو به سراغ این بازیکن بروند.

ستاره سابق باشگاه سن اتین فرانسه سی و هشت بازی در فصل گذشته برای لستر سیتی انجام داده است و قراردادش با این باشگاه تا سال ۲۰۲۵ معتبر خواهد بود.

9404