دلایل شایسته بودن مسی برای کسب توپ طلا از دید سوارز

دلایل شایسته بودن مسی برای کسب توپ طلا از دید سوارز

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم سابق آبی اناری ها و ملی پوش اروگوئه ای اتلتیکو مادرید می گوید لیونل مسی شایسته ترین فرد برای کسب جایزه توپ طلای سال 2021 است و دلایلی نیز برای این اعتقاد خود ذکر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، لوئیس سوارز، مهاجم پیشین لیورپول و بارسلونا از بازیکنی که به اعتقاد او شایسته دریافت جایزه توپ طلا است، صحبت کرد. سوارز در این زمینه گفت:

"فکر می کنم لیونل مسی سزاوار دریافت جایزه توپ طلا است زیرا در سطح شخصی، یک سال فوق العاده را سپری می کند با وجود این که در اسپانیا تنها قهرمان جام حذفی شد. مسی بهترین گلزن و پاسور لالیگا نیز شد. قهرمانی در کوپا آمریکا در حالی که همزمان بهترین گلزن و بهترین پاسور آن رقابت ها نيز شد. این فقط باعث افزایش شانس او شد."

سوارز در ادامه در خصوص دلایل این گفته هایش این چنین بیان داشت:

"مسی شایسته دریافت این جایزه است زیرا به عنوان یک بازیکن موفق بوده است. همیشه باید در نظر گرفت که حفظ چنین سطحی در طول سالیان متمادی چقدر دشوار است. باید در زمان اهدای جایزه توپ طلا، نه تنها به تمام کارهایی که یک بازیکن در طول سال انجام داده توجه شود، بلکه باید این را هم در نظر گرفت که او چگونه بازیکنی است و سال به سال چه کرده است. فکر می کنم لئو در این زمینه رقیبی ندارد."

9404