سهیل مهدی: برگزاری بازی نفت و سپاهان در اهواز، دلیل منطقی داشته است

سهیل مهدی: برگزاری بازی نفت و سپاهان در اهواز، دلیل منطقی داشته است

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید انتقال بازی تیم نفت مسجد سلیمان و سپاهان، از ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به ورزشگاه فولاد آره‌نای اهواز دلیل منطقی داشته است.

به گزارش فوتبالی، هر دو بازی دیروز لیگ حواشی مخصوص به خودش را داشت. بازی مس رفسنجان برابر پدیده که به خاطر عدم حضور تیم مشهدی در رفسنجان، لغو شد و بازی نفت مسجدسلیمان و سپاهان در شرایطی در اهواز برگزار شد که پرسپولیسی‌ها به انجام این بازی در ورزشگاهی به جز ورزشگاه خانگی نفت مسجدسلیمان معترض بودند.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی در پاسخ به این سوال که تکلیف پدیده در صورت غیبت در بازی بعدی‌اش چه خواهد بود، می‌گوید:" "کمیته انضباطی در مورد این تیم تصمیم می گیرد. باید دید این باشگاه برای بازی نکردن چه مستنداتی ارائه می کند و کمیته انضباطی بر اساس این مستندات رای صادر خواهد کرد. یک موقع شما در حال رانندگی  هستی که ماشین خراب می شود و به ناچار شما می‌ایستی اما یک موقع هم شما در حال حرکت، خودت ترمز می گیری و توقف می کنی. این دو با هم تفاوت دارد اما در نهایت تصمیم را کمیته انضباطی می‌گیرد "

سوژه بعدی صحبتهای مهدی، اعتراض پرسپولیسی‌ها به برگزاری بازی نفت مسجدسلیمان و سپاهان در ورزشگاه خانگی فولاد بود. نظر مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در این زمینه را بخوانید: " ما را وارد این مسائل هواداری نکنید! این چالش های هواداری برای رسانه‌ها شیرین است اما برای کمیته برگزاری مسابقات نه. حتما دلیل منطقی برای انتقال بازی به ورزشگاه دوم (فولاد آره‌نا) وجود داشته است."

9697