صحبت‌های طباطبایی در مورد لیگ، جریمه ملی‌پوشان، انتخاب سرپرست و انتخابات فدراسیون

صحبت‌های طباطبایی در مورد لیگ، جریمه ملی‌پوشان، انتخاب سرپرست و انتخابات فدراسیون

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد برگزاری لیگ، جریمه ملی پوشان و انتخابات فدراسیون به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، رامین طباطبایی در مورد شرایط برگزاری لیگ برتر بستکبال اظهار داشت: امسال هم با شرایطی که وجود داشت لیگ با 16 تیم آغاز شد و خوشبختانه مسابقات هم به خوبی برگزار می‌شود. دو تیم به خاطر کرونا هنوز فرصت بازی پیدا نکردند و ما کاملا در جریان این موضوع هستیم چون با آزمایشگاه‌هایی که تست کرونا گرفته بودند ارتباط داریم و همه چیز صحت دارد.

وی در مورد مشکلات اسپانسری تیم خانه بستکبال خوزستان گفت: ما فضا را برای هر تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر حضور پیدا کند فراهم کردیم خوزستان هم استان مهمی است و استعدادهای خوبی در بسکتبال دارد حالا پیدا کردن اسپانسر بر عهده خودشان است ما هم کمکشان می‌کنیم تا مشکلات‌شان برطرف شود.

* نگاه ما در بسکتبال توسعه ای است

وی در مورد کیفیت لیگ برتر و اینکه گفته می‌شود برخی تیم‌ها شرایط خوبی ندارند عنوان کرد: الان اکثر تیم‌ها خارجی جذب کردند و قطعا در دور برگشت مسابقات بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود. در تمام لیگ‌های دنیا هم همیشه یکی دو تیم نسبتا ضعیف‌تر هستند و نمی‌توان کاری کرد. تفکر ما تفکر توسعه بسکتبال است و نیاز داریم روی توسعه کار کنیم. قبلا نهایتاً 10 تیم حضور داشتند که قهرمان بین یکی دو تیم مشخص بود اما الان خوشبختانه باشگاه‌های قدر اضافه شدند و تعداد مدعیان بالا رفته است. می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم و همه استان‌ها را درگیر کنیم.

* انتخاب سرپرست تا پایان هفته

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص اینکه سرپرست تیم ملی چه زمانی معرفی می‌شود گفت: ما چند گزینه صحبت‌های نهایی را انجام داده‌ایم و تا آخر هفته فرد مورد نظر مشخص خواهد شد.

* کمیته استیناف اعتراض گرگانی‌ها را پذیرفت

طباطبایی در مورد اینکه حرف و حدیث‌های زیادی در مورد جریمه و محرومیت محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی به دلیل داشتن دو قرارداد همزمان مطرح شد گفت:‌ جمشیدی طبق حکم کمیته انضباطی هم محروم شده بود و هم جریمه نقدی اما باشگاه شهرداری گرگان درخواست استیناف داد و اعلام کرد بازیکن تخلف کرده چرا باید باشگاه تاوان آن را بدهد. پس از این موضوع کمیته استیناف تشکیل جلسه داد و بعد از بررسی درخواست باشگاه گرگانی را پذیرفت و جمشیدی به جای محرومیت جریمه بیشتری شد. در مورد ارسلان کاظمی هم او از ابتدا محرومیتی نداشت و فقط جریمه نقدی بود.

* حدادی احتمالا به پنجره اول می‌رسد

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه آیا حدادی و یخچالی به پنجره اول انتخابی جام جهانی در آذرماه می‌رسند یا خیر، گفت: حدادی با توجه به اینکه رفتنش به چین به تأخیر افتاده احتمال دارد که تیم ملی را همراهی کند در مورد یخچالی فعلا در حال رایزنی با باشگاه آلمانی هستیم.

* مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد

وی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون و پایان دوره ریاستش گفت: ثبت‌نام‌ها انجام شده و منتظریم ببینیم جواب استعلام‌ها به چه شکل می‌شود مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

7474