سوال روز؛ مطالبات کالدرون چه زمانی پرداخت می‌شود؟

سوال روز؛ مطالبات کالدرون چه زمانی پرداخت می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس چه زمانی پول کالدرون و دستیارش را پرداخت می‌کند؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی لیگ بیست و یکم را آغاز کرده است که بدهی این باشگاه به گابریل کالدرون سبب شده تا پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها همچنان بسته باشد و گرفتن مجوز حرفه‌ای نیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

پرسپولیس باید 580 هزار دلار به کالدرون و 95 هزار دلار به خواکین به اضافه سود سالیانه و هزینه دادرسی برای هر دو پرونده پرداخت کند و حدود 700 هزار دلار باید هزینه باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس شود.

همانطور که پیش از این پایگاه خبری فوتبالی خبر داده بود، طلب کالدرون و دستیارش توسط مدیران پرسپولیس تامین شده و آنها در تماس با سرمربی اسبق قرمزها خواستار دریافت شماره حسابی از او در کشور ترکیه شده‌اند تا پول را به حساب او بریزند.

گفته می شود کالدرون در صحبتی که با مدیران پرسپولیس داشته شماره حسابی در کشور سوییس به آنها داده که به دلیل تحریم‌ها انتقال پول به این کشور، زمان بیشتری را می‌طلبد و احتمال دارد این پرداخت طی یک هفته انجام شود اما در صورتی که کالدرون شماره حسابی در ترکیه به مدیران پرسپولیس بدهد آنها ظرف 48 ساعت این طلب را و به صورت کامل پرداخت خواهند کرد.

با پرداخت مطالبات کالدرون و خواکین، کریستین اوساگونا تنها طلبکار خارجی پرسپولیس خواهد بود که حدود 100 هزار دلار از این باشگاه طلب دارد و قرمزها به رای اولیه که علیه آنها صادر شده، در دادگاه عالی ورزش اعتراض کرده‌اند.

باید منتظر ماند و دید که مدیران پرسپولیس چه زمانی موفق خواهند شد با پرداخت طلب کالدرون و دستارش پنجره نقل و انتقالات این باشگاه را باز کنند.

7655