بعد از عذرخواهی از گل‌محمدی؛ بازگشت ابراهیمی به تمرینات پرسپولیس

بعد از عذرخواهی از گل‌محمدی؛ بازگشت ابراهیمی به تمرینات پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدافع پرسپولیس به تمرینات تیمش برخواهد گشت؟

به گزارش فوتبالی،علیرضا ابراهیمی که در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان اولین خرید یحیی گل‌محمدی به جمع قرمزها اضافه شد پیش از بازی مقابل فولاد از لیست 18 نفره این تیم کنار گذاشته شد و حتی شایعاتی در رابطه با اخراج او به گوش رسید.

گفته می‌شود این مدافع بلند قامت که در 2 فصل گذشته یکی از نفرات ثابت گل گهر بوده، از شرایطش در پرسپولیس ناراضی بوده و ناراحتی‌اش را به اطلاع یحیی گل‌محمدی و همکارانش رسانده و سرمربی پرسپولیس هم در واکنش به اعتراض این بازیکن، او را از فهرست تیمش برای بازی با فولاد کنار گذاشت.

درباره بازی نکردن ابراهیمی یک روایت دیگر هم وجود دارد. اینکه او شرایط بدنی خوبی نداشته و هنوز نتوانسته به آمادگی مورد نظر کادر فنی پرسپولیس برسد تا فعلا جایی در پلن تاکتیکی یحیی گل‌محمدی نداشته باشد.

حالا و طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، پس از بازی مقابل فولاد جلسه‌ای میان کادر فنی پرسپولیس و علیرضا ابراهیمی برگزار شده و بعد از آنکه این بازیکن بابت اعتراضش از مربیانش عذرخواهی کرده، شرایط بازگشت او به تمرینات فراهم شده هر چند که گویا این بازیکن در فهرست پرسپولیس برای بازی با نساجی هم قرار نخواهد گرفت.

به این نکته هم اشاره کنیم که درباره دلیل غیبت ابراهیمی در اهواز یک روایت دیگر هم وجود دارد که بر اساس آن، او به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری همسرش از یحیی گل‌محمدی مرخصی گرفته اما خبرهای رسیده به فوتبالی حکایت از درست بودن خبر اعتراض این بازیکن و حتی تهدید به اخراج او از سوی مربیان پرسپولیس بوده است.

7655