عکس؛ فریاد تراشتگن بر سر خرید جدید بارسلونا پس از گل دوم رئال مادرید

عکس؛ فریاد تراشتگن بر سر خرید جدید بارسلونا پس از گل دوم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در ال کلاسیکوی هفته دهم لالیگا موفق شد بارسلونا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد و اوضاع بارسلونا بحرانی تر از قبل شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید گل دوم خود را در دقیقه 93 روی یک ضد حمله سریع توسط لوکاس وازکز به ثمر رساند. در واقع پس از موقعیت ناکامی که بارسلونا داشت، رئال مادرید موفق شد روی یک ضد حمله توسط آسنسیو پیش برود و در نهایت روی شوت آسنسیو و ری باندی که تراشتگن داد، لوکاس وازکز دروازه بارسلونا را باز کند. تراشتگن شوت آسنسیو را به خوبی مهار کرد اما در برگشت، اریک گارسیا نتوانست توپ را بزند و این وازکز بود که توپ را وارد دروازه بارسلونا کرد.

اریک گارسیا در تابستان گذشته از منچستر سیتی به بارسلونا آمده است اما عملکرد او در بارسا انتقاد برانگیز بوده است. پس از اینکه گارسیا نتوانست توپ را از جلوی وازکز بزند و دروازه بارسلونا باز شد، تراشتگن بسیار عصبانی شد و بر سر گارسیا که نقش بر زمین شده بود، فریاد زد و بدین ترتیب از عملکرد او گلایه کرد.

در فراری که وازکز و گارسیا داشتند، مدافع بارسلونا به دروازه خودی نزدیک تر بود اما در نهایت عقب تر از لوکاس وازکز قرار گرفت.

1470