عکس؛ مثلث تاریخی خط هافبک رئال مادرید در آغوش هم پس از فتح نیوکمپ

عکس؛ مثلث تاریخی خط هافبک رئال مادرید در آغوش هم پس از فتح نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دهم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی دو بر یک رئال مادرید خاتمه یافت و شاگردان کارلو آنچلوتی توانستند هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، خط هافبک رئال مادرید در این بازی متشکل از مثلث معروف کروس، مودریچ و کاسمیرو بود. مثلثی که خیلی ها معتقدند یکی از بهترین خط هافبک های تاریخ فوتبال است چرا که این خط هافبک سه قهرمانی پشت سر هم لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است و قهرمانی لالیگا را هم تجربه کرده و عملکرد بسیار خوبی داشته است و هنوز هم این سه بازیکن در کنار هم عملکرد خوبی دارند.

رئال مادرید با دو ضد حمله توانست در ورزشگاه نیوکمپ دو گل به ثمر برساند و بارسلونا را شکست دهد، ضد حمله هایی که قطعا نقش خط هافبک در آن ها بسیار پر رنگ بود. کروس، مودریچ و کاسمیرو هافبک هایی هستند که سال ها است در کنار هم بازی می کنند و کاملا از هم شناخت دارند و می توانند طرح و برنامه های مختلف را در زمین پیاده کنند.

پس از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا، مثلث کروس، مودریچ و کاسمیرو در آغوش هم قرار گرفتند و بدین ترتیب پیروزی در ال کلاسیکو را جشن گرفتند.

1470