تعجب و حیرت کلوپ از نتیجه به دست آمده در الدترافورد

تعجب و حیرت کلوپ از نتیجه به دست آمده در الدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به برد 5-0 تیمش در مقابل منچستریونایتد در الدترافورد واکنش نشان داد و آن را دیوانه کننده خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب دو تیم منچستریونایتد و لیورپول از هفته نهم لیگ برتر انگلیس، در استادیوم الدترافورد به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان کلوپ موفق شدند با نتیجه 0-5 پیروز شوند و منچستری‌ها در ورزشگاه خانگی خود تحقیر کنند. در این دیدار محمد صلاح موفق شد هت تریک کند و دیگو ژوتا و نبی کیتا دیگر گلزنان قرمزها بودند. 

به نقل از دیلی پست، کلوپ پس از پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: "چه چیزی می‌توانم بگویم؟ آیا انتظار چنین نتیجه‌ای را داشتم؟ نه. کاری که در یک سوم دفاعی منچستریونایتد انجام دادیم، دیوانه کننده بود. به خوبی پرس کردیم، همه توپ را برنده شدیم و گل‌های فوق العاده زیبایی به ثمر رساندیم. در بین دو نیمه به آن‌ها گفتم که بهتر بازی کنند. ما بازی را طوفانی آغاز کردیم، اما دیگر فوتبال بازی نکردیم. پس از گذشت پنج دقیقه، کنترل بازی را در دست گرفتیم. بعضی اوقات بیشتر گل زدن مهم نیست، باید بدون مصدومان بیشتر از زمین خارج شوید. نتیجه دیوانه کننده است. از برخی‌ها پرسیدم که آیا چنین اتفاقی در تاریخ افتاده است. ما به حریفان خود احترام می‌‌گذاریم و همانند مجنونین خوشحالی نخواهیم کرد."

4416