آنچلوتی پس از پیروزی شیرین در ال‌کلاسیکو: نمایش هوشمندانه‌ای ارائه دادیم

آنچلوتی پس از پیروزی شیرین در ال‌کلاسیکو: نمایش هوشمندانه‌ای ارائه دادیم

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بارسلونا پرداخت و آن را یک نمایش هوشمندانه و تمرین شده خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز یک شنبه دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از چهارچوب هفته دهم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به میدان رفتند که در پایان، لوس بلانکوس موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد و به صدر جدول بازگردد. گلزنان کهکشانی‌ها در این دیدار، داوید آلابا و لوکاس وازکز بودند و تک گل بارسلونا را نیز، سرخیو آگوئرو به ثمر رساند. 

به نقل از ESPN، این اولین پیروزی آنچلوتی در نیوکمپ بود. سرمربی سابق میلان و بایرن مونیخ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "خوشحالم. بازی آسانی با توجه به روش بازی بارسلونا نبود. ما یک عملکرد هوشمندانه و تمرین شده ارائه دادیم. از نظر دفاعی خوب بودیم، اگر چه می‌توانستیم در نیمه اول، بازی‌سازی بهتری از عمق دفاع داشته باشیم. اما در ضد حملات به خوبی کیفیت خود را نشان دادیم. فکر می‌کنم تیم منسجمی داریم و با هر تیمی می‌توانیم رقابت کنیم. امروز به مصاف یک تیم خوب رفتیم و در دقایقی عذاب کشیدیم، اما توانستیم در لحظات حساس، از فشار خارج شویم. سعی کردیم تا حدالامکان، توپ لو ندهیم و فکر کنم موفق نیز بودیم."

4416