کاپیتان بارسلونا: لایق شکست در ال‌کلاسیکو نبودیم

کاپیتان بارسلونا: لایق شکست در ال‌کلاسیکو نبودیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو بوسکتس هافبک باسابقه و کاپیتان بارسلونا مدعی است که آن‌ها شایسته نتیجه بهتری از شکست 1-2 مقابل رئال مادرید بودند. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه عصر از ساعت 17:45 به وقت تهران، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از چهارچوب هفته دهم لالیگا در نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در پایان، شاگردان آنچلوتی موفق شدند با نتیجه 1-2 پیروز شوند و سه امتیاز را مال خود کنند. در این دیدار حساس، داوید آلابا و وازکز برای رئال مادرید و سرخیو آگوئرو برای بارسلونا گلزنی کردند. 

به نقل از آ اس، بوسکتس سی و سه ساله پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "آن‌ها در نیمه اول به هدف خود رسیدند، اما ما نه. می‌دانستیم که آن‌ها به ما توپ را خواهند داد، اما آن‌‌ها سرعت زیادی در فاز هجومی به خاطر وینیسیوس و رودریگو داشتند. در یک تیم با چنین کاراکتری، باز پس گیری توپ پس از لو دادن آن، کار بسیار مشکلی است. آن‌ها با یک شوت توانستند به گل برسند و این همه چیز را تغییر داد. فکر نمی‌کنم که لایق شکست خوردن بودیم، اما فوتبال همین است. در چنین بازی‌هایی، تیمی که گل اول را می‌زند، شانس بیشتری برای پیروزی دارد. در نیمه دوم، ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم، اما نمی‌توانستیم فرصت‌های گلزنی خلق کنیم."

4416