عکس؛ چهره خشمگین و ناراحت فرگوسن در شب تحقیر منچستریونایتد

عکس؛ چهره خشمگین و ناراحت فرگوسن در شب تحقیر منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد و لیورپول در هفته نهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را لیورپول با نتیجه 5 بر 0 با پیروزی به پایان برد تا شیاطین سرخ تحقیری عجیب و باور نکردنی را در ورزشگاه خانگی خود متحمل شوند.

به گزارش فوتبالی، سر الکس فرگوسن، سرمربی اسبق شیاطین سرخ و اسطوره و نماد باشگاه منچستر یونایتد هم در ورزشگاه اولدترافورد برای دیدن بازی شیاطین سرخ مقابل لیورپول حضور داشت و در نهایت شاهد تحقیر تیم محبوب خود بود. منچستر یونایتد در حضور کریستیانو رونالدو 5 گل از لیورپول دریافت کرد و یک تحقیر بسیار بد را متحمل شد.

فرگوسن که در دوران مربیگری خود یک منچستر یونایتد قدرتمند داشت در این بازی بسیار عصبانی و ناراحت شد و تصویر او در حال حرص خوردن روی سکو ها توسط دوربین ها گرفته شد.

فرگوسن در دوران مربیگری خود هم بار ها و بار ها در کنار زمین عصبانی شده است اما عصبانیت های او برای تحریک و تهییج بازیکنانش برای بهتر بازی کردن بوده است اما او این بار در حالی که تماشاگر ویژه بازی منچستر یونایتد و لیورپول بود، شاهد تحقیر شدن شیاطین سرخ مقابل لیورپول با 5 گل بود.

1470