عکس؛ دیدار و خوش‌وبش ویژه پرز و لاپورتا در ورزشگاه نیوکمپ

عکس؛ دیدار و خوش‌وبش ویژه پرز و لاپورتا در ورزشگاه نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در هفته دهم از رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود رئال مادرید خاتمه یافت و مادریدی ها موفق شدند در ورزشگاه نیوکمپ هر سه امتیاز را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از تصاویر جالب و حاشیه ای این بازی مربوط به دیدار گرم و صمیمی خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز در ابتدای این بازی در ورزشگاه نیوکمپ بود. مطابق رسم فوتبال اسپانیا مدیران دو باشگاه هنگام تماشای بازی در کنار هم می نشینند. پرز و لاپورتا هم برای ال کلاسیکو همین کار را کردند.

ریاست باشگاه رئال مادرید و ریاست باشگاه بارسلونا در ابتدای بازی با هم خوش و بش گرمی داشتند. پرز و لاپورتا در قضیه سوپرلیگ در یک جناح قرار داشتند و تا انتها هم کنار هم باقی ماندند و مانند سایر تیم ها نبودند که تصمیم به ترک سوپرلیگ گرفتند و همین قضیه نشان می دهد که پرز و لاپورتا رابطه خوبی با هم دارند و به دنبال نجات باشگاه های خود در این شرایط دشوار اقتصادی و بحران های مالی مربوط به دوران کرونا هستند.

البته برخی از رسانه های کاتالانی ادعا می کنند که پرز، لاپورتا را گول زده است و با وارد کردن بارسلونا به قضیه سوپرلیگ و رو در رو کردن این تیم با یوفا و لالیگا ضرر های بزرگی به بارسلونا زده است.

1470