عکسی که فاجعه خرید جدید بارسلونا را روی گل دوم رئال مادرید نشان می‌دهد

عکسی که فاجعه خرید جدید بارسلونا را روی گل دوم رئال مادرید نشان می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در حالی که در این فصل ضعف های زیادی در خط دفاعی دارد در ال کلاسیکو به مصاف رئال مادرید رفت و در نهایت این بازی را با نتیجه یک بر دو واگذار کرد تا اوضاع برای این تیم بحرانی تر از پیش شود.

به گزارش فوتبالی، اما گل دوم رئال مادرید در دقیقه 93 به ثمر رسید و تیر خلاصی بر بارسلونا بود تا آن گل دقیقه آخری بارسلونا هم دیگر به کار این تیم نیاید و در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

اما روی گل دوم رئال مادرید که روی یک ضد حمله سریع به ثمر رسید یکی از مدافعان بارسلونا یعنی اریک گارسیا بسیار فاجعه بار عمل کرد. این مدافع در تابستان گذشته به بارسلونا پیوسته است و خرید جدید این تیم به شمار می رود.

روی این ضد حمله در حالی که ابتدا در این تصویر می بینیم که اریک گارسیا به دروازه بارسلونا نزدیک تر است و می تواند لوکاس وازکز را پوشش دهد و توپ را روی ری باند دفع کند، اما در نهایت این وازکز است که به توپ می رسد و ضربه را می زند و گل دوم رئال مادرید توسط لوکاس وازکز به ثمر می رسد.

در واقع در این صحنه اریک گارسیا بیش از اندازه کُند است و لوکاس وازکز از او عبور می کند و ری باند را وارد دروازه بارسلونا می کند.

1470