قابی جالب از شاخ به شاخ شدن وینیسیوس و آلبا پس از صحنه مشکوک

قابی جالب از شاخ به شاخ شدن وینیسیوس و آلبا پس از صحنه مشکوک

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در این هفته از رقابت های لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را رئال مادرید با نتیجه 2 بر 1 برد و هر سه امتیاز بازی را به دست آورد و شرایط بارسلونا بیش از پیش بحرانی شد.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول این دیدار، وینیسیوس جونیور در محوطه جریمه بارسلونا سرنگون شد و معتقد بود که بازیکنان بارسلونا روی او مرتکب خطا شدند هر چند که داور مسابقه و همچنین کمک داور ویدیویی خطایی تشخیص نداند و به نظر می رسید که وینیسیوس دایو زده است. پس از این صحنه جوردی آلبا، مدافع چپ اسپانیایی بارسلونا با وینی جونیور وارد یک درگیری و بحث و جدل شد و در عکس جالبی که از این دعوا شکار شده است می بینیم که وینیسیوس و آلبا در حالت شاخ به شاخ هم قرار گرفته اند.

آلبا سالیان سال است که در بارسلونا توپ می زند و از چهره های کلیدی بارسلونا به شمار می رود اما در این بازی نتوانست کاری از پیش ببرد و رئال مادرید در نهایت در این بازی به پیروزی رسید. وینیسیوس جونیور در این بازی چند بار توانست نفوذ کند هر چند که او نتوانست گلزنی کند اما روی گل اول رئال مادرید و ضد حمله ای که زده شد اثر گذار بود.

1470