تک به تک خراب‌کردن دست که خشم هواداران بارسلونا را برانگیخت؛ توپ را به آسمان کوبید!

تک به تک خراب‌کردن دست که خشم هواداران بارسلونا را برانگیخت؛ توپ را به آسمان کوبید!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در این هفته از رقابت های لالیگا به مصاف هم رفته اند و نیمه اول این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر رئال مادرید خاتمه یافت و بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود یعنی نیوکمپ در نیمه اول نتوانست گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، اما هواداران بارسلونا روی یک صحنه بسیار عصبانی شدند چرا که آبی و اناری پوشان تا یک قدمی باز کردن دروازه رئال مادرید پیش رفتند اما ضربه عجیبی که بازیکن بارسلونا به توپ زد، این موقعیت را سوزاند و باعث شد تا بارسلونا نتواند زود تر از رئال مادرید به گل برسد. سرجینیو دست در حالی که در موقعیتی تک به تک قرار گرفته بود، توپ را از بالای دروازه تیبو کورتوا به بیرون زد و رسما این موقعیت را از دست داد و توپ را به آسمان کوبید.

بازیکنان بارسلونا روی این صحنه آماده خوشحالی شده بودند اما شوت دست بسیار بد بود و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت و هواداران بارسلونا عصبانی شدند.

اینکه سرجینیو دست در خط حمله بارسلونا و پست وینگر بازی می کند موجب شده تا این فرصت سوزی او انتقادات را از رونالد کومان هم افزایش دهد چرا که مربی هلندی یک مدافع راست را در پستی هجومی و مقابل دروازه قرار داده است.

1470