حضور قهرمانانه طارمی روی جلد روزنامه‌‎های پرتغالی (عکس)

حضور قهرمانانه طارمی روی جلد روزنامه‌‎های پرتغالی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره ایرانی تیم پورتور پس از درخشش قابل توجه در بازی روز گذشته تیمش مورد تمجید روزنامه پرتغال قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، تیم پورتو روز گذشته موفق شد میزبان خود توندلا به برتری سه بر یک دست یافت. یاران طارمی خیلی زود دروازه خود را در این دیدار باز شده دیدند اما با درخشش او ورق برگشت و این پورتو بود که هر سه امتیاز را مال خود کرد.

طارمی در دقیقه 20 بازی با توندلا با یک جایگیری خود گل تساوی را برای پورتو زد؛ او سپس با هوشیاری منحصربفردش از اشتباه  کوارشما نهایت استفاده را کرده و پس از تصاحب توپ از او با خطای آندابارنا متوقف شد؛ این خطا یک کارت قرمز برای بازیکن حریف و یک ضربه آزاد برای پورتو به همراه داشت که روی ریباند آن، طارمی با فرصت طلبی گل دوم را برای تیمش زد تا در عرض یک نیمه نسخه حریف را بچیند.

همین موضوع باعث شد تا ستاره ایرانی پورتو به تیتر یک روزنامه های پرتغال تبدیل شود. البته او یک شریک هم داشت؛ سباستین کواتس، مهاجم تیم اسپورتینگ که تیمش روز گذشته با تک گل او پیروز شده تا از کورس قهرمانی جا نماند، با زدن این گل طی دو بازی سه گل به نام خود ثبت کرد تا او هم مثل طارمی مورد توجه روزنامه های پرتغال قرار بگیرد.

روزنامه رکورد با اختصاص دادن صفحه اول خود به عکس از طارمی و کواتس به تمجید از آنها پرداخته و از تیتر "روز قهرمانان" با اشاره به این دو بازیکن استفاده کرد.

روزنامه OJGO با استفاده از یک عکس بزرگ از مهدی طارمی و در کنار آن تصویری کوچک از کواتس تیتر اصلی خود را با اشاره به این دو بازیکن این گونه انتخاب کرد: " جامانده های قهرمان". این روزنامه همچنین با اشاره به بدشانسی طارمی در گلزنی مقابل میلان در شبی که موقعیت های خوبی داشت، درخشش روز گذشته را جبرانی برای آن بازی دانست.

6641