صادقی: پیروزی پرگل ما مقابل تراکتور به تاریخ پیوست/ هیجان‌زده نیستیم و بازی به بازی جلو می‌رویم

صادقی: پیروزی پرگل ما مقابل تراکتور به تاریخ پیوست/ هیجان‌زده نیستیم و بازی به بازی جلو می‌رویم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، تیمش با وجود شروعی قدرتمند در لیگ برتر هیجان‌زده نیست و احساسی برخورد نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سعید صادقی درباره شروع فوق‌العاده تیمش در لیگ برتر، گفت: خدا را شکر در اولین بازی سه امتیازی مهم و شیرین گرفتیم، چون در هفته‌های ابتدایی نتیجه گرفتن بسیار مهم است و خوشحالم که از موقعیت‌ها نهایت استفاده را بردیم. البته این برد به تاریخ پیوست و باید پیروزی مقابل تراکتور را فراموش کرده و به فکر بازی‌های آینده باشیم.
هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان که فصل جدید لیگ برتر را با زدن دو گل برابر تراکتور آغاز کرد در این مورد اظهار داشت: خوشحالم که برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری بودم، ولی هر موفقیتی که به دست می‌آید در قالب کار تیمی است و همه ما تلاش می‌کنیم تا یک فصل خوب را برای گل‌گهر رقم بزنیم و مردم سیرجان را خوشحال کنیم.

وی در مورد بازی بعدی تیمش برابر فجر سپاسی، خاطرنشان کرد: در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت هستند. فجر سپاسی هم تیمی پرتلاش و دونده است که قطعاً می‌خواهد بعد از صعود به لیگ برتر شایستگی‌های خود را نشان دهد. ما به هیچ عنوان بازی آسانی نداریم، ولی تلاش می‌کنیم تا در دومین بازی هم امتیاز کامل را بگیریم.

صادقی در واکنش به اینکه برخی گل‌گهر را مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حتی قهرمانی در لیگ برتر می‌دانند، تأکید کرد: صحبت کردن در مورد این چیزها خیلی زود است. ما در ابتدای لیگ به هیچ عنوان هیجان‌زده نمی‌شویم و نمی‌خواهیم احساسی برخورد کنیم. کادر فنی هم بارها به ما گوشزد کرده است که باید بازی به بازی جلو برویم و هر مسابقه برای‌مان حکم فینال را دارد. مطمئن باشید تمامی اعضای تیم تلاش می‌کنند تا در پایان فصل بهترین جایگاه ممکن را به دست بیاوریم.

6641