واکنش اماراتی‌ها به ابقای فن‌مارویک

واکنش اماراتی‌ها به ابقای فن‌مارویک

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران فوتبال امارات واکنش‌های متفاوتی به ادامه حضور برت فن مارویک هلندی روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی این کشور در ادامه دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ داشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، روزنامه البیان امارات به دنبال تصمیم فدراسیون فوتبال امارات برای ادامه همکاری با برت فن مارویک هلندی نظرسنجی درباره این موضوع برگزار کرد. براساس نتیجه این نظرسنجی 56 درصد پاسخ‌دهندگان اعلام کردند از تصمیم فدراسیون فوتبال امارات برای اخراج نکردن فن مارویک و اعتماد دوباره به این سرمربی هلندی شگفت‌زده نشده‌اند. 44 درصد دیگر نیز این تصمیم را تعجب‌برانگیز توصیف کرده‌اند.
حسین غلوم بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال امارات هم در این مورد گفت: من هم از ابقای فن مارویک شگفت‌زده نشدم. در مقطع کنونی زمان بسیار مهم است. پیدا کردن یک مربی جایگزین که اطمینان‌بخش باشد، آسان نیست. ما فقط کمتر از یک ماه زمان برای دو دیدار بعدی با کره جنوبی و لبنان پیش رو داریم.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هشت امتیاز)، لبنان (پنج امتیاز)، امارات (سه امتیاز)، عراق (سه امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) هم رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

6641