ترکیب مدیریتی تیم فوتبال هوادار مشخص شد

ترکیب مدیریتی تیم فوتبال هوادار مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- چارت مدیریتی تیم فوتبال هوادار که نخستین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند، در حال تکمیل شدن است و بسیاری از مدیران این باشگاه مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال هوادار که فصل گذشته به شکل کاملاً شخصی و خصوصی اداره شد و با هدایت و مدیریت همزمان رضا عنایتی راهی مسابقات لیگ برتر شد، نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند. چارت مدیریتی این باشگاه همچنان در بخش خصوصی اداره می‌شود، رفته رفته در حال شکل گیری است.

در حال حاضر علیرضا اسدی مدیرعامل و عضو هیات مدیره این باشگاه است و جهانگیر کوثری ریاست هیات مدیره آن را بر عهده دارد. همچنین امیر حسین فرخ مهر نیز عضو هیات مدیره و معاون ورزشی این باشگاه می‌باشد و علی نظری جویباری نیز یکی از اعضای هیات مدیره خواهد بود. گفته می‌شود احتمال اینکه داریوش مصطفوی هم به عنوان پنجمین عضو هیات مدیره این باشگاه انتخاب شود زیاد است.

بهرام امیری سرپرست سابق باشگاه استقلال هم به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی باشگاه نقشی محوری در اداره این باشگاه را دارد و احتمال اینکه مرتضی موسوی زنوزی به عنوان معاون فرهنگی باشگاه معرفی شود، وجود دارد.

هوادار به همراه نساجی، پدیده و تراکتور چهار تیم لیگ برتری هستند که در بخش خصوصی اداره می‌شوند و در لیگ بیست و یکم حرفه‌ای فوتبال ایران حضور دارند.

۴۱۵۴