لیگ یک/ برتری قشقایی برابر تیم لیگ برتری سابق

لیگ یک/ برتری قشقایی برابر تیم لیگ برتری سابق

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال قشقایی شیراز موفق شد در دومین مسابقه پیاپی نیز سه امتیاز را بگیرد و اینبار مقابل سایپا و با سرمربی جدید دست به این کار زد.

به گزارش فوتبالی، هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول امروز با برگزاری 9 مسابقه در شهرهای مختلف کشور از سر گرفته و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال سایپا میزبان قشقایی شیراز بود که این مسابقه با شکست یک بر صفر سعید اخباری مقابل مهدی رجب زاده سرمربی جدید شیرازی‌ها همراه شد.

تک گل این بازی در دقیقه 74 توسط افشین امیری به ثمر رسید، تا قشقایی که در دیدار اول نیز مقابل شاهین شهرداری بوشهر به سه امتیاز رسیده بود، اینبار با شکست شاگردان سعید اخباری سه امتیاز را بگیرد. البته اولین پیروزی قشقایی با خادمی به دست آمده بود ولی به دلیل مشکلات این مربی با مدیرعامل باشگاه، رجب زاده جایگزین شد و شروع خوبی هم داشت.

با این نتیجه قشقایی 6 امتیازی شد ولی در سوی دیگر سایپا که پس از سال ها از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفته با سعید اخباری حال و روز خوبی ندارد و از 2 مسابقه فقط موفق به کسب یک تساوی شده است. البته که روزهای پرشماری همچنان پیش روی قهرمان سابق لیگ برتر فوتبال ایران وجود دارد.

۴۱۵۴