سرمربی سابق رئال مادرید این روزها چه کار می‌کند؟

سرمربی سابق رئال مادرید این روزها چه کار می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان مربی فرانسوی در تابستان گذشته به دومین دوره حضورش در رئال مادرید خاتمه بخشید. زیزو فعلا  پنج ماه است که از مربیگری دور است و هیچ بعید نیست که در آینده ای نزدیک هدایت تیمی را به عهده بگیرد که منچستریونایتد می تواند یکی از محتمل ترین گزینه ها برایش باشد.

به گزارش فوتبالی، البته منچستریونایتد تنها گزینه زیدان نیست چرا که زیزو ممکن است که روزی هدایت پی اس جی یا تیم ملی فرانسه را به عهده بگیرد. مطبوعات انگلیس شایعایت در مورد حضور زیدان در نیوکاسل نیز مطرح کرده اند. نیوکاسل به تازگی به تاجران ثروتمند عربستانی فروخته شده است.

زیدان در دوره ای که از میادین فوتبال دور بوده است سعی کرده است که استراحت کند، وقتش را با خانواده اش در برنابئو بگذراند، گاهی بازیهای رئال را در سکوهای ورزشگاه برنابئو تماشا کند، در کمپین های خیریه شرکت کند و حتی باشگاه پدل خود را در کشور فرانسه تاسیس کند. در حقیقت زیزو باشگاه پدل خود را با همکاری با آدیداس تاسیس کرده است.

سولشر در یونایتد شرایط مشکلی را تجربه می کند. این مربی نروژی چند بار تا لبه اخراج رفته و با گلهای لحظه آخری نجات پیدا کرده است.  زیدان در کنار کونته دو مربی حاضر و آماده فوتبال دنیا هستند که بسیاری از باشگاه های دنیا به دنبالش هستند.

4125