تلاش ناکام بازیگر زن هالیوود برای بردن ستاره آژاکس به لیگ فرانسه(عکس)

تلاش ناکام بازیگر زن هالیوود برای بردن ستاره آژاکس به لیگ فرانسه(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ادسون آلوارز هافبک آژاکس مدعی شده است که باشگاه فرانسوی رن برای جذب او  از سلما هایک بازیگر هالیوود کمک گرفته است.

به گزارش فوتبالی، هافبک 23 ساله مکزیکی از سال 2019 در آژاکس حضور داشته است و به تیم هلندی در فصل گذشته برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی کمک کرد. باشگاه رن فرانسه به  خرید او علاقمند بود و مسیر غیرمعمولی را برای خرید وی در تابستان انتخاب کرد. آنها حتی از سالما هایک بازیگر سرشناس هالیوودی و همسر فرانسوا هنری پینو مالک باشگاه کمک گرفتند تا نظر این بازیکن را جلب کنند اما تلاش آنها نتیجه بخش نبود و آلوارز تصمیم گرفت که در آژآکس بماند.

 آلوارز به تلگراف گفت:" یک بازیگر سرشناس مکزیک با من تماس گرفت و سعی کرد که من را برای انتقال به فرانسه راضی کند.  مقاومت کردن در مقابل این تماس مشکل بود اما در نهایت انتخابی نداشتم. می خواستم در لیگ قهرمانان مقابل تیم های بزرگ بازی کنم. هنوز چیزهای زیادی برای ثابت کردن دارم.  آن بازیگر هالیوودی بسیار توانمند است و در کل دنیا معروف است. او یک ستاره است. از او خیلی ممنونم و یک الگو به شمار می رود چرا که به عنوان یک مکزیکی سخت جنگیده تا به این جا برسد."

آلوارز با 15 میلیون یورو از آمریکای مکزیک به آژاکس ملحق شد. این بازیکن مورد توجه باشگاه های مختلفی نظیر منچستریونایتد نیز قرار داشته است.

4125