اکبرپور: کیفیت فنی استقلال بهتر می‌شود/ هوادار ناشناخته بود

اکبرپور: کیفیت فنی استقلال بهتر می‌شود/ هوادار ناشناخته بود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: من بر این باور هستم استقلال به پیروزی نیاز داشت و به آن رسید و به طور حتم کیفیت فنی آنها در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علی‌رضا اکبرپور با اشاره به اولین بازی استقلال در لیگ برتر مقابل هوادار اظهار داشت: استقلال شناخت چندانی از هوادار نداشت و نمی‌دانست این تیم چه نوع فوتبالی را ارائه می‌دهد و برای همین نمی‌توانست آنالیزی از بازی حریف داشته باشد.

وی افزود: من بر این باور هستم استقلال به پیروزی نیاز داشت و به آن درسید و به طور حتم کیفیت فنی آنها در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: باید یک نکته را قبول کنیم و آن تغیرات زیادی است که استقلال در ترکیب خود داشته است، این تغییرات باعث می‌شود تا هماهنگی بازیکنان به تاخیر افتد.

اکبرپور تصریح کرد: هواداران باید از استقلال حمایت کنند، حمایت آنها باعث می‌شود آبی‌پوشان در این فصل به چند سال عدم موفقیت خود پایان داده و جام قهرمانی را به دست آورد.

وی تاکید کرد: ذوب‌آهن در خانه خود بازی می‌کند، به طور حتم آنها به دفاع مطلق رو نمی‌آورند و همین کار استقلال را راحت می‌کند.

بازیکن اسبق استقلال گفت: برای قضاوت درباره عملکرد آجورلو باید صبر کرد هر چند او در این مدت چند کار مثبت در استقلال انجام داده است که امیدوارم ادامه داشته باشد.

تیم فوتبال استقلال در هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه یک بر صفر هوادار را شکست دهد.

۴۱۵۴