شیری: امیدوارم در بازی با پرسپولیس دست پر زمین را ترک کنیم

شیری: امیدوارم در بازی با پرسپولیس دست پر زمین را ترک کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی و باتجربه تیم نساجی امیدوار است تیمش در بازی برابر پرسپولیس با دست پر از زمین خارج شود.

به گزارش فوتبالی، حامد شیری که تجربه 14 فصل حضور در لیگ برتر را دارد در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد شرایط نساجی در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: فصل قبل شرایط عجیبی را تجربه کردیم اما موفق شدیم به خوبی لیگ را تمام کنیم و با درایت کادرفنی 80 درصد تیم سال گذشته حفظ شد تا با ثبات وارد فصل جدید شویم. خوشبختانه فصل را هم با پیروزی برابر فجرسپاسی آغاز کردیم.

وی افزود: در چند هفته ابتدایی بازیهای حساس و مهمی داریم اما بازی به بازی پیش می رویم و به آینده امیدواریم.

شیری در مورد بازی حساس این هفته تیمشان با پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم اما همانطور که گفتم بازی به بازی جلو می رویم و امیدواریم با دست پر از میدان خارج شویم. 

او در مورد اینکه نساجی این فصل بازیکنان با تجربه و جوان زیادی را همچون مسعود شجاعی، علیرضا حقیقی، رضا جعفری  و... در ترکیب دارد بیان کرد: بی شک حضور بازیکنان با تجربه در یک تیم حضور داشته باشند بسیار کمک کننده است و از ایجاد حاشیه جلوگیری می‌کند. در کل حضور بازیکنان با تجربه به بازیکنان جوان هم انگیزه می دهند و جدا از سطح فنی بازیکنان باتجربه در تیم ما باید به این موضوع توجه داشت که انتقال تجربه به بازیکنان جوان به خوبی صورت می‌گیرد.

شیری در مورد دو مدافع جوان نساجی یعنی امیر مهدی جانملکی و محمد قربانی که در دفاع سه نفره نساجی در کنارش بازی می کنند عنوان کرد: امیر فصل قبل 8-9 بازی کرد و نسبت به محمد با تجربه‌تر هست اما شک نداشته باشید این دو مدافع در آینده به نساجی و تیم ملی کمک می کنند و با عملکردی که داشته اند موفق شده‌اند نظر مثبت کادرفنی را جلب کنند. من هم سعی می کنم تجربیاتم را در اختیار آنها قرار دهم.

9697