درخشش مهاجم ایرانی پورتو پیش چشم نمایندگان منچستریونایتد

درخشش مهاجم ایرانی پورتو پیش چشم نمایندگان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه سرخپوشان منچستری خبر می رسد که رصد کردن تیم های پرتغالی توسط نمایندگان منچستر یونایتد ادامه دارد و در جدیدترین مورد، استعدادیاب های این باشگاه انگلیسی، عملکرد ملی پوش ایرانی پورتو در بازی مقابل میلان را از نزدیک زیر نظر گرفته بوده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اُ جوگو چاپ پرتغال، دیدار آث میلان و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، ۲۱ نماینده رسمی از تیم های مختلف داشت. بدون شک منچستر یونایتد نیز نماینده ای داشته است. طبق این گزارش، استعدادیاب باشگاه منچستر یونایتد در دیدار مذکور حاضر بوده است. هر چند این روزنامه پرتغالی در خصوص این که چه بازیکنی مورد توجه نماینده ها بوده، اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

پورتو در یک دیدار حماسی موفق شد یک بر صفر روسونری را از پیش روی بردارد. لوییز دیاز که با ۷ گل زده در این فصل آقای گل تیم پرتغالی است، تک گل این دیدار را به ثمر رساند. گل تعیین کننده دیاز، او را به مرد میدان تبدیل کرد.

ماتئوس اوریبه، هموطن دیاز نیز عملکرد چشم نوازی را در میانه میدان به نمایش گذاشت. این ها بازیکنانی هستند که ممکن است توجه منچستر یونایتد را به خود معطوف کرده باشند. هر چند بازیکنان دیگری همچون سرجیو اولیویرا، پپه، وندال، ژائو ماریو، ام‌بمبا و مهدی طارمی نیز مقابل میلان تاثیرگذار ظاهر شدند.

با توجه به شکست ناامید کننده میلان، تنها چند بازیکن از این تیم همچون تاتاروشانو، بالو توره و تونالی توانستند عملکرد قابل قبولی را ارائه کنند.

منچستر یونایتد یکی از تیم‌ هایی است که نمایندگانش اکثر بازی های سرتاسر اروپا را از نزدیک تماشا می‌ کنند. البته در این مقطع از فصل، آن ها در حال پیدا و رصد کردن اهداف نقل و انتقالاتی بعدی خود هستند و برای بازیکن خاصی مسابقات را تماشا نمی‌ کنند.

9404