فولاد - پرسپولیس؛ ثبت چند رکورد برای حسینی و عالیشاه

فولاد - پرسپولیس؛ ثبت چند رکورد برای حسینی و عالیشاه

پایگاه خبری فوتبالی- با انجام بازی دو تیم فولاد و پرسپولیس در هفته نخست لیگ بیست و یکم، چند آمار جدید برای کاپیتان اول و دوم این تیم به ثبت رسید.

به گزارش فوتبالی، از سیدجلال حسینی شروع کنیم که برای فصل جدید انگیزه زیادی دارد و به دنبال رسیدن به رکورد 500 بازی در لیگ برتر است و می‌خواهد اولین گلزن 40 ساله لیگ برتر هم شود.

کاپیتان محبوب هواداران پرسپولیس، با بازی مقابل فولاد، به رکورد مهدی رحمتی دروازه‌بان اسبق استقلال و سرمربی فصل گذشته شهرخودرو رسید که 20 فصل در لیگ برتر -    19 فصل به عنوان بازیکن و یک فصل به عنوان سرمربی- حضور داشته است. حسینی در 19 فصل از 21 دوره لیگ برتر حضور داشته و یک فصل هم در لیگ قطر توپ زده است. بعد از رحمتی و حسینی، محمدرضا خلعتبری بازیکن فعلی تیم سپاهان هم با 18 فصل بازی در لیگ برتر در رده سوم باسابقه‌ترین بازیکنان لیگ برتر حضور دارد.

عالیشاه در کنار کاظمیان

امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس در بازی دیشب موفق شد با یک ارسال دقیق از روی نقطه کرنر زمینه ساز گل اول پرسپولیس توسط رضا اسدی شود. 

طبق آمار متریکا،عالیشاه با پاس گل دیشب خود موفق شد تعداد پاس گل های خود با پیراهن پرسپولیس را به عدد 24 برساند و از این حیث با جواد کاظمیان به عنوان آقای پاس گل پرسپولیسی‌ها در تاریخ لیگ برتر، آمار مشابهی داشته باشد و این فرصت را دارد که در بازیهای آینده از کاظمیان عبور کند.

حسینی و عالیشاه به هادی نوروزی رسیدند

کریم باقری مربی پرسپولیس با 9 فصل حضور در ترکیب این تیم رکورددار حضور در پرسپولیس است و حسینی و عالیشاه با حضور در بازی شب گذشته، هشتمین فصل حضورشان در پرسپولیس را استارت زدند تا آماری مشابه مرحوم هادی نوروزی داشته باشند که 8 فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده بود.

9697