پست عجیب صفحه توییتر بارسلونا از پاس تکنیکی بی خاصیت مهاجم هلندی

پست عجیب صفحه توییتر بارسلونا از پاس تکنیکی بی خاصیت مهاجم هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به خاطر پستی توییتری و جنجالی به شدت جنجال ساز شد چرا که در این صحنه ممفیس دیپای مهاجم هلندی یک پاس تکنیکی بی خاصیت و بی دلیل به جوردی آلبا می دهد.

به گزارش فوتبالی، این تصویر مربوط به پیروزی بارسلونا مقابل دیناموکیف با نتیجه دو بر صفر است. بارسا با این پیروزی توانست امیدهایش را در لیگ قهرمانان اروپا پس از دو شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ و بنفیکا با نتیجه سه بر صفر زده نگه دارد.

در تصویری که توسط صفحه توییتر بارسلونا منتشر شده، مسی در سمت چپ حضور دارد و در حالی که پای راستش روی هواست با پای چپ پاس می دهد. صفحه توییتر بارسلونا در توصیف این تصویر نوشته "درست به نظر می رسد" اما به نظر می رسد که پیام مدیر صفحه توییتری بارسا با انتقادهای زیادی مواجه شده است.

این پیام کاملا به هدف به نظر می رسد و دنبال کننده های باشگاه کاتالان را خشمگین کرده است. هواداران خشمگین با پیام هایی نظیر "باشگاه تمام شده" یا "این مزخرف را حذف کنید" یا "این باشگاه خیلی مرده به نظر می رسد" به این پیام واکنش نشان داده اند.

بارسا که زمانی  جذاب ترین بازیهای دنیای فوتبال را ارائه می داد در حال حاضر بازیکنانی را دارد که زرق و برق ستارگان قدیمی را ندارند.

4125