آگوئرو: قبلا به‌خاطر مسی، در ال‌کلاسیکوها طرفدار بارسا بودم

آگوئرو: قبلا به‌خاطر مسی، در ال‌کلاسیکوها طرفدار بارسا بودم

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم آرژانتینی آبی اناری ها ممکن است در اولین ال‌کلاسیکوی دوران بازی فوتبال خود به میدان رفته و این تجربهه را کسب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی سابق منچستر سیتی که در تابستان گذشته به تیم بارسلونا ملحق شد، از جمله بازیکنان بلوگراناست که احتمال حضورش در مسابقه فردا برابر رئال مادرید وجود دارد. آگوئرو در خصوص مسابقه ال‌کلاسیکوب فردا با خبرنگاران صحبت های کوتاهی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

"قبلا به خاطر لیونل مسی همیشه می خواستم که بارسلونا در ال‌کلاسیکوها پیروز شود. این بازی بسیار مهم است چون فقط بحث سه امتیاز بازی نیست، شما به هواداران شادی می دهید. برخی هواداران بارسایی در مادرید هستند و این یعنی اگر ما برنده شویم، آن ها با پیراهن بارسا می توانند آن جا قدم زده و خوشحالی کنند. برنده شدن در ال‌کلاسیکو، اتفاق بسیار ویژه ای است چون شما را در یادها نگه می دارد و این همان چیزی است که من به دنبال آن هستم.

برای برنده شدن در چنین بازی هایی، باید شانس هایی که برای گلزنی به شما داده می شود را از دست ندهید و آن ها را تبدیل به گل کنید."

9404