تهدید ستاره پرتغالی به ترک منچستر در صورت حمایت از سوپرلیگ اروپا

تهدید ستاره پرتغالی به ترک منچستر در صورت حمایت از سوپرلیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود ستاره پرتغالی شیاطین سرخ هنگامی که متوجه شده باشگاهش در قضیه سوپرلیگ اروپا دخیل بوده، تهدید به ترک اولدترافورد کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه The Athletic، برونو فرناندز در ژانویه 2020 از تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال به منچستر یونایتد انگلستان آمد اما امکان داشت شیاطین سرخ تنها یک سال بعد، این بازیکن را از دست بدهند زیرا آن ها نیز مابین یازده تیم حاضر در رقابت سوپرلیگ اروپا بودند.

طبق این گزارش، برونو فرناندز نیز در انتقاد به این برنامه پیشنهاد شده، به لوک شاو، دیگر ملی پوش انگلیسی شیاطین سرخ پیوسته بود و گفته می شود این زوج معترض، معتقد بودند که اد وودوارد، از مدیران ارشد باشگاه منچستر یونایتد با بازیکنان این تیم مانند 'بچه و دارایی' خود رفتار می کند.

گفته می شود هافبک ملی پوش پرتغالی برای اثبات موضع خود در قبال پروژه سوپرلیگ اروپا و در صورت ادامه دار بودن حمایت باشگاه سرخپوش شهر منچستر از این ایده، آماده ارسال درخواست خروج خود به مدیریت این باشگاه بوده است.

برونو فرناندز و لوک شاو فقط بخش کوچکی از بازیکنانی بودند که نظر خود در مورد ایده سوپرلیگ اروپا را به صورت رسمی و علنی اعلام کرده بودند. دنیل پودنس، دژان لاورن، مسوت اوزیل و یانیک بولاسی نیز در آن زمان چنین کار مشابهی را انجام داده بودند.

9404