نظر پیکه درباره مقایسه دو ستاره جوان رئال مادرید و بارسلونا پیش از ال‌کلاسیکو

نظر پیکه درباره مقایسه دو ستاره جوان رئال مادرید و بارسلونا پیش از ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - ال کلاسیکو روز یک شنبه، اولین ال کلاسیکو بدون لیونل مسی و سرخیو راموس پس از خیلی سال خواهد بود و پیکه ایمان دارد که آنسو فاتی و وینیسیوس جونیور، به ستارگان این بازی تبدیل خواهند شد. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه از ساعت 17:45 به وقت تهران، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از چهارچوب هفته دهم لالیگا، در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت و این اولین ال‌کلاسیکو پس از بیش از یک دهه است که لیونل مسی و سرخیو راموس در آن حضور نخواهند داشت. با وجود رفتن این ستارگان بزرگ در چند فصل اخیر، بازیکنان جوانی همچون وینیسیوس جونیور و آنسو فاتی پدید آمدند و حالا این دو ستاره جوان، امیدهای هواداران‌شان در دیدار فردا شب هستند. 

به نقل از سایت مارکا، پیکه درباره مقایسه فاتی و وینیسیوس گفت: "وینیسیوس سریع‌تر است و بیشتر یک وینگر است تا یک مهاجم نوک. آنسو بیشتر گل می‌زند و می‌تواند به عنوان مهاجم بازی کند. من گفتم که آنسو بیشتر گل میزند، اما در تقابل‌های یک به یک، وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیاست."

در هفته گذشته فاتی قراردادش را تا سال 2027 با آبی اناری‌ها تمدید کرد و بدون شک در ال کلاسیکو آتی، نقش مهمی در ترکیب رونالد کومان ایفا خواهد کرد. 

4416