هافبک رئال مادرید: انگیزه بالایی برای پیروزی در ال‌کلاسیکو داریم

هافبک رئال مادرید: انگیزه بالایی برای پیروزی در ال‌کلاسیکو داریم

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو والورده هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید اعتراف کرد که پیش از دیدار ال کلاسیکو مضطرب شده است، اما تاکید کرد که تمامی بازیکنان رئال مادرید انگیزه بالایی برای پیروزی و کسب 3 امتیاز دارند. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه (دوم آبان) از ساعت 17:45، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از چهارچوب هفته دهم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در دیدارهای وسط هفته در لیگ قهرمانان به پیروزی رسیدند و حالا با آمادگی خوبی برای این دیدار حساس حاضر خواهند شد. 

به نقل از سایت مارکا، فدریکو والورده در پیروزی 5-0 رئال مادرید برابر شاختار دونتسک از روی نیمکت کار را آغاز کرد، اما پیش بینی می‌شود که در دیدار روز یک شنبه، یکی از مردان اصلی کارلو آنچلوتی باشد. او در گفت و گویی با شبکه رئال مادرید گفت: "کمی استرس دارم، اما همچنین هیجان زده هستم و به خودم افتخار می‌کنم که در چنین دیدارهایی بازی کنم. ما بازیکنان رئال مادرید انگیزه و روحیه بسیار بالایی داریم. باید متحد باشیم و فکر کنم این موضوع حیاتی است. هر کسی که از ابتدا بازی می‌کند و یا به صورت تعویضی به میدان می‌آید، باید آماده اجرا کردن درخواست‌های کادرفنی باشد. این موضوع اساسی است. فکر کنم فصل فوق العاده‌ای در پیش خواهیم داشت."

4416