واکنش رونالدو به احتمال خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی

واکنش رونالدو به احتمال خداحافظی‌اش از بازی‌های ملی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره سی و شش ساله منچستریونایتد صراحتا اعلام کرد که در حال حاضر هیچ قصدی برای کناره گیری از تیم ملی پرتغال و بازی‌های ملی ندارد. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو به افتخارات قابل قبولی در تیم ملی پرتغال رسیده است. او در لباس این کشور، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی یورو را تجربه کرده است و به تازگی موفق شد رکورد علی دایی را نیز بشکند و آقای گل بازی‌های ملی لقب بگیرد. اخیرا شایعاتی مبنی بر خداحافظی رونالدو از تیم ملی پرتغال پس از جام جهانی 2022 به گوش می‌رسید، اما او مدعی است که فعلا زمانش نیست. 

به نقل از سایت گل، ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس که به زودی 37 ساله خواهد شد، در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورتس نیوز گفت: "خداحافظی از بازی‌های ملی؟ فعلا دلیلی برای آن نمی‌بینم و فکر کنم فعلا زمان این کار فرا نرسیده است. این موضوع به خواسته مردم بستگی ندارد، به خودم بستگی دارد. زمانی این موضوع باعث نشستگی فرا می‌رسد که حس کنم دیگر قادر به دویدن، شوت زدن، دریبل کردن و پاس دادن نباشم و قدرتم از بین رفته باشد. اما من هنوز چیزهای زیادی می‌توانم ارائه دهم و هنوز انگیزه دارم."

4416