پیروزی شیرین توپچی‌ها و فاصله 5 امتیازی با صدر!

پیروزی شیرین توپچی‌ها و فاصله 5 امتیازی با صدر!

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال موفق شد در یک دیدار خانگی برابر استون ویلا به پیروزی 3-1 برسد. 

به گزارش فوتبالی، جمعه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، دو تیم آرسنال و استون ویلا از چهارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه امارات به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌رفتند که شرایط تقریبا مشابهی در جدول داشتند. شاگردان میکل آرتتا با 11 امتیاز در صدر و استون ویلا با 10 امتیاز در رده‌های دوازدهم و سیزدهم جدول قرار گرفته بودند. میکل آرتتا و دین اسمیت در دو بازی گذشته خود طعم پیروزی را نچشیده بودند و برای بهبودی اوضاع، نیاز به برد در این دیدار داشتند. 

در نیمه اول آرسنال با فاصله زیاد تیم برتر میدان بود و تیم مهمان اصلا نتوانست شوتی به سمت چهارچوب آرون رمزدیل بزند. در دقیقه 23، توماس پارتی روی ارسال امیل اسمیت رو موفق شد دروازه امیلیانو مارتینز را باز کند. در دقیقه 45+4، توپچی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و در ابتدا، مارتینز موفق شد ضربه اوبامیانگ را مهار کند اما در ادامه، این مهاجم گابنی موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و نیمه اول با پیروزی 2-0 میزبان به پایان رسید. 

در نیمه دوم نیز این بار امیل اسمیت رو موفق شد در دقیقه 56، گل سوم را بزند و به نوعی کار را تمام کند. در دقیقه 82، جیکوب رمزی موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند و این دیدار در نهایت با پیروزی 3-1 آرسنال خاتمه یافت. 

4416