عکسی که مدافع بارسلونا به همراه توپ ال کلاسیکو منتشر کرد؛ آماده!

عکسی که مدافع بارسلونا به همراه توپ ال کلاسیکو منتشر کرد؛ آماده!

پایگاه خبری فوتبالی - روز یکشنبه دیدار حساسی در رقابت های لالیگا میان رئال مادرید و بارسلونا برگزار می شود و باید دید که در نهایت کدام تیم می تواند در این بازی به پیروزی برسد و حریف خود را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه نگاه بسیاری از هواداران فوتبال به این بازی دوخته می شود و یکی از مهم ترین بازی های هر فصل فوتبال در اروپا است، بازیکنان انگیزه ویژه ای برای این بازی دارند تا بتوانند خوش بدرخشند و خودی نشان دهند. اسکار مینگوئزا، مدافع جوان و 22 ساله بارسلونا هم به نظر می رسد که انگیزه ویژه ای برای ال کلاسیکو و رویارویی با رئال مادرید دارد.

مینگزا به تازگی تصویری از خودش در کنار توپ ویژه ال کلاسیکو را منتشر کرده است و در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است:" آماده برای ال کلاسیکو"

باید دید که رونالد کومان برای ال کلاسیکو چه ترکیبی را روانه میدان خواهد کرد چرا که این بازی یک بازی بسیار مهم برای او است. کومان در خط دفاعی گزینه هایی مثل پیکه، اریک گارسیا و مینگزا را در دسترس دارد و باید دید که برای این بازی به مینگزا اعتماد خواهد کرد یا نه. کومان و مینگزا در فصل گذشته با هم بحث هایی در طول بازی ها داشتند.

1470