در آخرین تقابل رونالدو با لیورپول و صلاح چه اتفاقی افتاد؟

در آخرین تقابل رونالدو با لیورپول و صلاح چه اتفاقی افتاد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در یکی از حساس ترین بازی هایی که یکشنبه آینده در فوتبال اروپا برگزار می شود، لیورپول و منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد از ساعت 19 به مصاف هم می روند و باید دید که در نهایت در این بازی چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، اما این بازی یک تقابل حساس میان محمد صلاح و کریستیانو رونالدو هم خواهد بود چرا که این دو نفر از مدعی های آقای گلی لیگ برتر انگلیس هستند و در روز های اخیر رسانه ها سعی کرده اند که این دو را با هم مقایسه کنند و به حساسیت بازی لیورپول و منچستر یونایتد بیفزایند. سولشر در واکنش به مقایسه این دو گفته بود که همواره از کریستیانو رونالدو حمایت خواهد کرد.

اما آخرین باری که رونالدو با لیورپول و محمد صلاح روبرو شد، اتفاق تلخی برای مهاجم مصری افتاد و از سوی دیگر اوضاع بر وفق مراد کریستیانو رونالدو پیش رفت. آخرین تقابل رونالدو با لیورپول و صلاح به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18 بر می گردد که رئال مادرید در آن بازی موفق شد با نتیجه سه بر یک لیورپول را شکست دهد و قهرمان چمپیونزلیگ شود. آن قهرمانی آخرین قهرمانی رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا تا به امروز است.

صلاح در آن بازی در برخوردی که با راموس داشت از ناحیه کتف مصدوم شد و در همان ابتدای بازی با گریه زمین بازی را ترک کرد.

1470