عکسی که مسی از لبخند خود پیش از بازی حساس پی‌اس‌جی منتشر کرد

عکسی که مسی از لبخند خود پیش از بازی حساس پی‌اس‌جی منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مقطع میانی و حساس فصل فوتبال در اروپا برای تیم های مختلف کم کم در حال فرارسیدن است و در این مقطع از فصل بازیکنان تیم ها تحت فشار قرار می گیرند چرا که در مقطع میانی است که تکلیف لیگ ها تا حدود زیادی روشن می شود و رقابت نهایی به آخر فصل کشیده می شود.

به گزارش فوتبالی، پاری سن ژرمن در سوپرساندی فوتبال اروپا به مصاف مارسی خواهد رفت. روز یکشنبه بازی های حساس زیادی در فوتبال اروپا برگزار می شود از ال کلاسیکو گرفته تا بازی منچستر یوناتید - لیورپول، اینتر - یوونتوس و مارسی - پاری سن ژرمن.

هواداران پی اس جی از لیونل مسی انتظار دارند تا در بازی مقابل مارسی که رقیب دیرینه و سنتی پی اس جی است خوش بدرخشد و عملکرد خوبی داشته باشند. مسی در بازی اخیر پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش عملکرد خوبی داشت و توانست دو گل به ثمر برساند اما او به طور کلی در لیگ فرانسه عملکرد خوبی نداشته است و همین قضیه موجب برخی انتقاد ها از خود مسی و سرمربی او یعنی مائوریسیو پوچتینو شده است.

مسی به تازگی در بخش استوری های صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، این تصویر را منتشر کرده است که در آن می بینیم لیونل مسی لبخند بر لب دارد و نشان می دهد که برای بازی حساس پیش‌روی پی اس جی مقابل مارسی، آماده و آرام است.

1470