مدیرعامل آلومینیوم اراک: عقد قرارداد منشا با مس رفسنجان را پیگیری حقوقی می‌کنیم

مدیرعامل آلومینیوم اراک: عقد قرارداد منشا با مس رفسنجان را پیگیری حقوقی می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، پیوستن مهاجم نیجریه‌ای پییشن گل‌گهر سیرجان را به مس رفسنجان اتفاقی غیر حرفه‌ای نامید.

به گزارش فوتبالی، حمید محرابی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، درباره انتقال گادوین منشا به مس رفسنجان اظهار داشت: باشگاه آلومینیوم طی یک ماه اخیر، مذاکراتش را با این بازیکن و مدیربرنامه‌های وی آغاز کرد. توافق مقدماتی حاصل و حتی پیش‌قرارداد نیز برای منشا ارسال شد.

وی ادامه داد: پس از حصول توافقات مقدماتی، مکاتبات با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای حضور منشا در ایران انجام شد و این بازیکن برای عقد قرارداد رسمی با باشگاه آلومینیوم به ایران آمد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم یادآور شد: متأسفانه این بازیکن پس از حضور در ایران، در یک اقدام غیرحرفه‌ای با باشگاه مس رفسنجان قرارداد امضا کرد که این حرکت، خارج از عرف و غیرحرفه‌ای باشگاه مس و گادوین منشا قطعاً توسط بخش حقوقی باشگاه آلومینیوم مورد بررسی قرار می‌گیرد و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

محرابی با بیان اینکه همه مستندات در این زمینه موجود است، گفت: باشگاه آلومینیوم از حقوق خود در این زمینه به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد و این انتقال، رفتار غیرحرفه‌ای باشگاه مس رفسنجان و منشا را از طریق مراجع ذی‌صلاح دنبال می‌کند. مسببان این مسئله باید غرامت این انتقال خارج از ضوابط و دور از اخلاق را بپردازند.

7474