دستمزد پیشنهادی ایجنت سرشناس هالند برای ستاره نروژی چقدر است؟

دستمزد پیشنهادی ایجنت سرشناس هالند برای ستاره نروژی چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند یکی از ستاره های نوظهور دنیای فوتبال است که توانسته در یکی دو فصل اخیر به خوبی استعداد خود را نشان دهد و با درخشش های ویژه ای که داشته نشان دهد که می توان روی او حساب کرد و این پتانسیل را دارد که در آینده تبدیل به بهترین بازیکن جهان شود.

به گزارش فوتبالی، این ستاره نروژی در تابستان گذشته تصمیم گرفت که این فصل را هم در دورتموند بماند و تیم خود را عوض نکند اما بسیار بعید به نظر می رسد که هالند برای فصل آینده هم چنین تصمیمی داشته باشد و گمانه زنی ها حاکی از آن است که هالند در تابستان آینده راهی یکی از باشگاه های بزرگ اروپایی خواهد شد و باید دید که در نهایت مقصد هالند کدام باشگاه خواهد بود.

مینو رایولا، ایجنت سرشناس دنیای فوتبال، مدیر برنامه های ارلینگ هالند است، کسی که ایجنت بازیکنان بزرگ دیگری مثل دوناروما، پل پوگبا و زلاتان ابراهیموویچ هم هست.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، رایولا از تیمی که می خواهد ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد، درخواست حقوق سالانه 36 میلیون یورو را برای این ستاره نروژی دارد؛ دستمزدی که بسیار سنگین است و کاملا مشخص است که هر باشگاهی از عهده پرداخت آن بر نخواهد آمد.

1470