مهاجم بارسلونا به دنبال شکستن طلسم عجیب خود مقابل رئال مادرید

مهاجم بارسلونا به دنبال شکستن طلسم عجیب خود مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا یکشنبه آینده در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می روند و باید دید که در این دیدار ال کلاسیکو که در چهارچوب دور رفت این فصل از رقابت های لالیگا برگزار می شود در نهایت کدام تیم موفق به پیروزی و شکست تیم رقیب خود خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی بارسلونا که در تابستان گذشته به این تیم پیوسته است، اکنون برای ال کلاسیکو در دسترس است و باید دید که رونالد کومان از او استفاده خواهد کرد یا نه. آگوئرو در بازی بارسلونا مقابل والنسیا در هفته قبلی رقابت های لالیگا اولین بازی رسمی خود را برای آبی و اناری پوشان انجام داد.

اگر رونالد کومان به آگوئرو اعتماد کند و او را در ترکیب بارسلونا برای ال کلاسیکو قرار دهد، این اولین باری نخواهد بود که این مهاجم آرژانتینی مقابل رئال مادرید به میدان می رود. آگوئرو پیش از این 14 بار مقابل رئال مادرید به میدان رفته است.

جالب اینجا است که سرخیو آگوئرو در 14 بازی خود مقابل رئال مادرید حتی یک بار هم نتوانسته این تیم را شکست دهد. آگوئرو با اتلتیکو مادرید 8 شکست و 3 تساوی مقابل رئال مادرید داشته است و با منچسترسیتی هم 1 شکست و 2 تساوی را مقابل رئال مادرید تجربه کرده است. آگوئرو اکنون می تواند به دنبال شکستن طلسم عدم پیروزی خود مقابل رئال مادرید باشد.

1470