نوستالژی؛ وقتی روبرت لواندوفسکی شاگرد یورگن کلوپ بود

نوستالژی؛ وقتی روبرت لواندوفسکی شاگرد یورگن کلوپ بود

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی، مهاجم فعلی بایرن مونیخ بدون شک یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است چرا که او موفق شد کفش طلای فصل گذشته فوتبال اروپا را فتح کند و از سویی اکنون یکی از مدعی های اصلی فتح جایزه توپ طلا به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندفسکی از فصل 2014/15 در بایرن مونیخ حضور دارد و یکی از بازیکنان با سابقه باواریایی ها به شمار می رود به طوری که شاید خیلی ها فراموش کرده باشند که او روزی ستاره تیم رقیب بایرن مونیخ در بوندسلیگا یعنی بورسیا دورتموند بوده است. لواندوفسکی بین سال های 2010 تا 2014 در دورتموند حضور داشت و در آن تیم بود که خود را مطرح کرد و راهی بایرن مونیخ شد.

یورگن کلوپ هم که اکنون هدایت لیورپول را بر عهده دارد، بین سال های 2008 تا 2015 سرمربی بورسیا دورتموند بوده است. او 7 سال هدایت زنبور ها را بر عهده داشت و پس از آن بود که راهی لیگ برتر انگلیس و لیورپول شد. کلوپ در دورتموند مربی موفقی بود و از بورسیا دورتموند یک تیم بزرگ ساخت.

بین سال های 2010 تا 2014، یورگن کلوپ در دورتموند سرمربی روبرت لواندوفسکی بود و آن ها توانستند در کنار هم قهرمانی در جام های داخلی آلمان را تجربه کنند و یک بار هم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند.

1470