منشأ خبر اخیر جابه‌جایی آگوئرو و ایکاردی مشخص شد: درخواست مسی!

منشأ خبر اخیر جابه‌جایی آگوئرو و ایکاردی مشخص شد: درخواست مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - روزنامه اسپانیایی ال ناسیونال بر مبنای گزارشی از دیلی میرور مدعی شده است که لیونل مسی از باشگاه پاریسن ژرمن خواسته که ایکاردی را با آگوئرو معاوضه کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، در سال های اخیر گزارش های زیادی از اختلاف لیونل مسی و مائورو ایکاردی منتشر شده است و رابطه این دو در باشگاه فرانسوی چندان خوب گزارش نمی شود.

طبق این گزارش، لیونل مسی، برنده شش توپ طلا از مسئولان باشگاه فرانسوی پاریسن ژرمن درخواست کرده تا مائورو ایکاردی را کنار گذاشته و سرخیو آگوئرو، مهاجم فعلی بارسلونا را به خدمت بگیرند.

از آن جایی که مائورو ایکاردی به دلیل خط خوردن های متعدد از لیست آرژانتین، اعتقاد دارد که لیونل مسی در این اتفاق نقش داشته و چندان از او خوشش نمی آید.

بنابراین، گزارش می شود که جو رختکن پاریسن ژرمن چندان خوب نیست. این مسائل باعث شده تا لیونل مسی درخواست معاوضه مستقیم بین ایکاردی و آگوئرو را مطرح کند.

از طرف دیگر، گفته می شود سرخیو آگوئرو به دلیل حضور لیونل مسی در بارسلونا، راهی نیوکمپ شد و پس از جدایی غیر منتظره لیونل مسی دلیلی برای ماندن ندارد و به دنبال خروج زود هنگام است.

لازم به ذکر است ایکاردی به تازگی درگیر حواشی بسیاری در پی خیانت به همسرش واندا نارا شده است. همچنین گفته می شود دلیل اختلاف مسی با ایکاردی نیز خیانت واندا نارا به ماکسی لوپز، بازیکن سابق آرژانتین و ازدواج او با ایکاردی بوده است.

9404