احتمال حضور همزمان 3 مهاجم میلان مقابل بولونیا/ غیبت احتمالی کسیه

احتمال حضور همزمان 3 مهاجم میلان مقابل بولونیا/ غیبت احتمالی کسیه

پایگاه خبری فوتبالی - میلانی ها بعد از پذیرش شکست یک هیچ در پرتغال، حالا برای مصاف فردای خود برابر بولونیا در سری آ آماده می شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، این روزنامه در شماره چاپ صبح امروز خود به این موضوع اشاره می کند که استفانو پیولی قصد دارد به صورت همزمان از ابراهیموویچ، ربیچ و لیائو در ترکیب اصلی میلان در دیدار با بولونیا استفاده کند.

در صورتی که آنته ربیچ از آمادگی کامل برخوردار باشد، پیولی قصد دارد تا از رافائل لیائو در نقش هافبک هجومی استفاده کند؛ جایی که او می تواند در نقش یک مهاجم دوم ظاهر شود. بنابراین او به جای راده کرونیچ در ترکیب اصلی پشت سر زلاتان ابراهیموویچ قرار می گیرد و ربیچ به عنوان وینگر چپ به میدان می رود.

روسونری فردا شب در خارج از خانه به مصاف بولونیا خواهد رفت.

همچنین طبق گزارش منابع خبری ایتالیا، فرانک کسیه در تمرینات گروهی روز گذشته روسونری حضور نداشته و به تمرینات انفرادی مشغول بوده است. هر چند که او در تمرینات گروهی امروز جمعه شرکت داشت اما واضح است که یک مشکل فیزیکی جزئی وجود دارد که باید حل شود.

این گزارش چنین اضافه می کند که به احتمال فراوان برای سفر به بولونیا، یک بار دیگر شاهد زوج ساندرو تونالی و اسماعیل بن ناصر در خط میانی خواهیم بود.

گفتنی است که کسیه به دلیل محرومیت نیز نتوانست در شکست یک بر صفر میلان برابر پورتو تیمش را همراهی کند اما بسیار بعید است که برای بازی روز شنبه مقابل بولونیا در ترکیب اصلی روسونری حضور داشته باشد.

9404