صحبت‌های مهاجم بوسنیایی درباره انتقالش به اینتر و بازی با يوونتوس

صحبت‌های مهاجم بوسنیایی درباره انتقالش به اینتر و بازی با يوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم بوسنیایی سابق گرگ ها و فعلی افعی ها در خصوص شرایط کنونی خود و تیمش در رقابت های مختلف با خبرنگاران گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، ادین ژکو، مهاجم سابق آ اس رم و ملی پوش بوسنیایی فعلی اینتر در مصاحبه با خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت، به تشریح شرایط فعلی نراتزوری و جنبه هایی از انتقال خود از شهر رم به میلان پرداخته که در ادامه، مهم ترین بخش های صحبت های ژکو را می خوانید:

"این تیم فعلی اینتر، تهاجمی ترین تیمی است که پس از حضورم در منچستر سیتی تحت هدایت روبرتو مانچینی در آن بازی کرده ام. ما با تعداد نفرات زیادی حمله می کنیم و بسیار فعال هستیم؛ این را در لیگ قهرمانان اروپا نیز دیده ایم. به همین دلیل است که ما بیشتر از آن چه که باید، گل می زنیم. در این جا ما باید بیشتر پیشرفت کنیم."

مهاجم تیم ملی بوسنی و نراتزوری در ادامه می گوید:

 "اول باید بگویم که به گذشته نگاه نمی کنم. من در اینتر خوشحالم و بس. دوم این که رم ابتدا با یوونتوس صحبت کرده و با آن ها برای فروش من به توافق رسیده بود. من اصلا از مذاکرات خبری نداشتم. من فقط یک جا وارد مذاکرات شدم، آن هم جایی که رم نتوانست برای من جانشینی پیدا کند و انتقال به یوونتوس منتفی شد. در رم، خیلی چیزها را دوست نداشتم و خیلی ها مرا ناامید کردند اما ترجیح می دهم به شش سال فوق العاده ای که در این تیم داشتم، فکر کنم. دوست داشتم با رم جامی ببرم، به خصوص در فصل دومم که تیمی قدرتمند داشتیم اما اگر هر سال مهم ترین بازیکنانتان را بفروشید، کار برای موفق شدن و قهرمانی سخت می شود. حالا به اینتر آمده ام تا این خلا را پر کنم. می خواهم برای پیروزی و قهرمان شدن مشارکت کنم. البته این کار آسان نیست. اگر اینتر کونته، لوکاکو و همان بازیکنان سال گذشته را حفظ می کرد، کسب اسکودتو می توانست به مراتب ساده تر از الان باشد. دوست داشتم مقابل آ اس رم پیروز شویم. من می خواهم برنده شوم و در یک باشگاه بزرگ هستم. کولاروف از علاقه اینتر به من گفت."

ادین ژکو در پایان صحبت هایش نیز در خصوص مسابقه حساس روز یکشنبه تیمش مقابل يوونتوس گفت:

"قهرمانی اکنون و در پایان این نبرد مشخص نمی شود اما برای کسانی که می بازند، قطعا اوضاع سخت تر می شود."

9404