فدراسیون به دنبال رفع سوتفاهم بین طارمی و اسکوچیچ

فدراسیون به دنبال رفع سوتفاهم بین طارمی و اسکوچیچ

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون فوتبال در تلاش برای رفع سوتفاهم ایجاد شده بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ است.

به گزارش فوتبالی، حتما در جریان توئیت چند روز قبل طارمی هستید. مهاجم پورتو در صفحه توئیترش چنین متنی را منتشر کرده بود:" بايد عرض کنم که بازيکنان ايرانی علاوه بر تکنيک فردی و جنگندگی و‌ .…  از لحاظ دانش فوتبال و تاکتيک خيلی درک بالايی دارند ولی متاسفانه مشکلات جايی ديگر است. زنده باد ایران"

مخاطب مهاجم تیم ملی از این توئیت، مصاحبه چند روز قبل دراگان اسکوچیچ با یک رسانه کروات بود که سرمربی تیم ملی در بخشی از آن مدعی شده بود بازیکنان ایران هنوز در توانایی تاکتیکی آن‌قدرها خوب نیستند.

این موضوع به قدری جنجالی شده که طی روزهای گذشته افراد زیادی به آن واکنش نشان دادند. مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید دیروز به خبرنگاران گفت در همه جای دنیا چنین تنش‌هایی وجود دارد و باید این موضوع مدیریت شود تا آرامش تیم ملی برهم نخورد.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی هم در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم مدعی شده که این قضیه چیزی جز سوتفاهم نیست و اسکوچیچ به او گفته که مصاحبه‌اش به درستی انتقال داده نشده است.

در چنین شرایطی و طبق شنیده‌های خبرنگار فوتبالی، فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ و طارمی صحبتهایی داشته تا هر چه زودتر سوتفاهم به وجود آمده بین طرفین از بین برود و تیم ملی اسیر حواشی بی مورد نشود به خصوص آنکه تیم دراگان اسکوچیچ شانس بسیار خوبی برای صعود به جام جهانی قطر دارد.

1984