امیری: دکتر پیکان دستم را جا انداخت/ وجود عقرب در خوابگاه طبیعی است

امیری: دکتر پیکان دستم را جا انداخت/ وجود عقرب در خوابگاه طبیعی است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی با پیکان، من و بازیکن حریف دو نفری روی آرنجم افتادیم اما دکتر پیکان دستم را جا انداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مهران امیری در مورد وضعیت خودش پس از مصدومیت در بازی مقابل پیکان که منجر به انتقال به بیمارستان شد، اظهار داشت: در ابتدا از دستم عکس گرفتیم که شکستگی نشان داد اما بعد از آن اسکن گرفتیم که مشخص شد سایه افتاده اما به هر حال هنگام جا انداختن، استخوان لب‌پَر شده است. به همین خاطر دستم مقداری ورم کرده که به دستور دکتر باید چندروز در آتل باشد. بعد از سه چهار روز و پس از اینکه التهاب دستم خوابید آتل را باز و به فیزیوتراپی می‌پردازم.

هافبک نفت مسجد سلیمان که در بازی هفته دوم مقابل سپاهان غایب خواهد بود، در مورد چگونگی مصدوم شدنش، گفت: برخورد شدیدی با بازیکن حریف نداشتم چون تعادل نداشتم خودم و بازیکن پیکان دو نفری روی آرنج من افتادیم! استخوان آرنجم به اندازه یک مشت جلو آمده بود و حتی دکتر خودمان ترسید. دکتر پیکان در آن شرایط دستم را خیلی خوب جا انداخت اما به هرحال موقع جا انداختن لب پر شده و ورم کرده که ان‌شاالله پس از چند روز التهابش می خوابد و می‌توانم آتل دستم را باز کنم.

وی در مورد شرایط نفت مسجدسلیمان و کسب یک امتیاز بیرون از خانه عنوان کرد: مهره‌های خوبی داریم اما تمریناتمان را دیر شروع کردیم و برای بدنسازی و هماهنگی زمان نداشتیم. با این شرایط نتیجه بازی اول مقابل پیکان برای شروع خوب بود. ما فقط با یک بازی دوستانه وارد مسابقات شدیم. 

امیری در مورد بازی این هفته مقابل سپاهان گفت: شرایط سپاهان مشخص است. آن‌ها تیم خیلی خوبی دارند. متاسفانه با شرایطی که به وجود آمده باید در اهواز با این تیم بازی کنیم. فکر کنم به خاطر شرایط زمین چند بازی اول خانگی را باید در اهواز به میدان برویم و خودمان هم به نوعی مهمان هستیم. به هرحال امیدوارم بتوانیم از سپاهان امتیاز بگیریم و بعد وارد تعطیلات بشویم. در تعطیلات می‌توانیم مشکلات تیم را برطرف کنیم و از لحاظ بدنی و هماهنگی به آمادگی خوبی برسیم. 

وی در خصوص مشکلات زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی و همچنین وضعیت خوابگاه تیم که در آن موش و عقرب پیدا شده، اظهار داشت: من هم از بچه‌های تیم شنیدم. در مورد زمین؛ متاسفانه شرایط خوبی ندارد و فعلا مجبوریم در اهواز تمرین و بازی کنیم. فکر نمی کنم این وضعیت چمن ربطی به آب و هوا داشته باشد. سال گذشته در همین زمان و همچنین اواخر فصل شرایط چمن خیلی خوب بود. شاید نگهداری از آن خوب نبوده که دچار چنین شرایطی شده است. در مورد خوابگاه؛ اطراف آن بیابان است و وجود عقرب طبیعی‌ است. من سال گذشته هم در این تیم بودم. عقرب دیده‌ام اما موش ندیدم.

۴۱۵۴